Oud en nieuw

30 december 2010

Lieve lezers van ons blog,

Hier zijn we nog net even in het oude jaar. Hebben jullie de kerst allemaal weer overleefd? De een in het koude Nederland maar ik weet dat er ook een paar zijn die het lekker warm hebben gehad en nog hebben.

Wij hebben een rustige kerst gehad. Voor het eerst mijn verjaardag(24dec) in Singapore gevierd. Voelt niet veel anders alleen dat je nu in je zomerjurk zit en loopt ipv je snowboots:). Nu ik moet je zeggen dat ik het wel leuk vond zo in mijn zomerse kleding. De kerst hebben we ook heerlijk geluierd en nog wel even in Orchard road geweest. Deze straat is dan helemaal afgesloten voor het verkeer en er staan allemaal  kerstbomen, ijsbergen, engelen met veel lichtjes er in. En er was een soort openbare kerkdienst. Kortom van alles. Ook hier weer glimmer en glitter en iedereen moet op de foto met die toestanden.

Jos had maandag nog een verplichte vrije dag dus zijn we nog even erop uit geweest. We zijn met de kabelbaan van Singapore over het water naar Sentosa(een eiland) geweest. Niet uitgestapt maar Sentosa is enorm veranderd volgens Jos. Veel attracties voor jong en oud. Soort Efteling. Je kunt er echt van alles doen. Echt iets voor de jeugd. Er is zelfs een hard rock hotel. Volgende keer gaan we het eiland verder verkennen. Dus wordt vervolgd.:)

Met mijn kies is het slecht afgelopen:(. Moest er aan geloven afgelopen dinsdag. Weer naar de tandarts en een wortelkanaalbehandeling:(:(. Maar nu bijna geen pijn meer. Dus ik hoop dat ik pijnloos het oude jaar verlaat en het nieuwe pijnloos begin.

3 januari komt onze eerst loge. Iris onze dochter is afgestudeerd en komt nu lekker 2 weken uitrusten bij ons in Singapore:).

Lieve allemaal we wensen jullie een goede afsluiting van 2010 en een mooi liefdevol en gezond 2011 toe.

En wie weet tot ziens:D:D

Jos en Renieke

1. Joost Plagge:
    30 december 2010
    Hartelijk dank voor je beste wensen. Wens jullie hetzelfde. Morgen ga ik naar H & K. Heb er wel zin in.
    De uitslag van het bloedonderzoek gaf alleen maar positieve resultaten. Kan nu met een gerust hart over de drempel.
    Liefs, Joost
  2. ninske:
    Hey Renieke,
    Leuk weer even wat van jullie te horen, je had John nog gesproken op de skype begreep ik.
    Leuk dat jullie in februari weer naar Nederland komen, gaan we weer eens gezellig dansen en onze kunsten vertonen.
    Ook een zeer goede jaarwisseling toegewenst en een spetterend pijnloos en gezond begin van 2011, ook voor Jos!!
    Tot gauw in Nederland en wie weet een keer in Signapore,
    liefs John en Ninske
  3. Piet en Siets Bosma:
    31 december 2010
    Hallo. Jullie zitten daar wel goed hebben wij de indruk. Geniet er maar fijn van,vooral van het weer. In februari als jullie naar Ned. komen zal het wel even wennen zijn.Misschien hebben we dan wel een 11 stedentocht.
    Een heel gelukkig en gezond 2011 toegewenst.

Liefs van O Piet T Siets.
  4. rudolf:
    1 januari 2011
    Hallo Renieke en Jos, Een heel goed 2010 en natuurlijk een hele fijne tijd in Singapore samen! Geniet ervan!
  5. Daniëlle:
    2 januari 2011
    Hallo Renieke en Jos,
    Ook voor jullie de beste wensen voor 2011. We zijn net terug uit de Frans Alpen waar we een week geskied hebben. Op 1 dag na was het stralend helder weer, dus dat was echt boffen.
    Proficiat met jullie afgestudeerde dochter Iris en nu zal ze wel op zoek gaan naar een baan of niet? Eerst maar eens lekker relaxen bij paps en mams in Singapore.
    Ook onze dochter Nicole is eind november afgestudeerd, ze heeft inmiddels ook al een baan bij Friesland Campina in Beilen (Drenthe), ze gaat wonen in het oude centrum van Zwolle. We hebben 3 weken voor Kerst een etage gevonden en 2 weken voor Kerst haar spulletjes uit Wageningen gehaald, Ikea bezocht en dinsdag begint ze.
    Jullie zullen het wel heerlijk vinden als Iris komt voor een paar weekjes, geniet er maar goed van.
    Groetjes Daniëlle