Plotseling

Hallo lieve mensen,

Dit is even en ander blogje dan jullie gewend zijn.

Vrijdag 10 juni kregen we het droevige bericht dat de vader van Jos is overleden. Zaterdag naar Nederland gevlogen en donderdag 16 juni afscheid genomen van een heel gezonde man die door een hartstilstand is overleden.

Het is nog niet helemaal te bevatten dat hij er niet meer is. Ik(Renieke) mis zijn dagelijkse roep op Skype. Elke dag ff een praatje.

We hebben er vrede mee dat het zo is gelopen. Hij is weer bij zijn vrouw die hij 8 maanden geleden heeft verloren.

Life goes on en dat gaan we ook doen.

Vrijdag komen onze zonen Ivo en Eric naar ons toe. Daar kijken we naar uit. Iris zit nog in Nieuw Zeeland en voegt zich een week later bij ons. Even weer met z'n 5 en. Dat zal ons allemaal goed doen.

Liefs Renieke

Tot het volgende blog met hoplijke vrolijker verhalen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Daniëlle:
    Hallo Jos en Renieke,
    Van harte gecondoleerd met het overlijden van je vader en schoonvader. Het is wel heel moeilijk om zo snel na je moeder ook je vader te moeten verliezen. Ik kan me voorstellen dat het gemis groot zal zijn. De enige troost die je dan hebt is dat hij niet lang geleden heeft. Maar dat neemt het verdrietige gevoel niet weg.
    Fijn dat jullie binnenkort weer met z'n 5-en bij elkaar zijn. Ik wens jullie de komende tijd samen heel veel sterkte toe om dit verlies een plekje in jullie hart te geven.
    Liefs Daniëlle
  2. ninske:
    Beste Jos en Renieke,
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie vader en schoonvader. Erg schokkend als dat zo plotseling gebeurt en inderdaan na Jos zijn moeder ook zijn vader nu overleden, heftig!
    Wel fijn dat jullie 3 kinderen binnenkort komen en jullie even herenigd zijn met het complete gezin. Geniet ervan!
    Met ons gaat verder goed, inmiddels 25 en halve week zwanger, dus dat begint al lekker op te schieten, ben al aardig rond, voel me gelukkig verder goed, zijn alles beetje aan regelen voor verhuizing an John naar Berghem, dus plaatje wordt steeds meer compleet.
    Leuk jullie weer te zien en af te spreken als jullie in Nederand zijn, maar ga eerst lekker genieten samen met de kinderen en nogmaals heel veel sterkte toegewenst, tot op de skype
    Liefs Ninske en John
  3. Patricia Marc:
    Beste Jos en Renieke
    Veel sterkte met het verlies- en sterkte komende periode zonder de dagelijkse skype
    Goed om te horen dat de kids toch nog naar de 'oudjes' willen komen :-).
    Bij mijn nieuwe job gaat alles prima- interessante organisatie met heeeeel veel uitdagingen. Het dagelijkse fietsen bevalt nog heel erg. Probeer ook te regelen om naar een klant in Singapore te komen, wie weet... groetjes Marc (en Patricia natuurlijk)
  4. Els:
    Lieve Jos en Renieke,
    heel veel sterkte met dit verlies. Zo snel achter elkaar je ouders kwijt: ik hoop dat jullie samen, met de kinderen die nu(bijna) allemaal bij julie zijn, het een plekje kunnen gaan geven en ondanks dat met elkaar van elkaar kunnen genieten de komende tijd.hartelijke groet Els
  5. Marja:
    23 juni 2011
    Beste Renieke en Jos
    Gecondoleerd met jullie verlies.
    Dan is de afstand ineens wel heel erg groot.
    Fijn dat het span binnenkort samen is.
    Lieve groet, Marja
  6. sietze haringa:
    24 juni 2011
    Beste Jos, Lieve Renieke, beste Ivo, Iris en Eric,

Gecondoleerd met het overlijden van jullie vader, schoonvader en opa. Ik herinner me hem van heel lang geleden als we hem spraken in een klein maar gezellig leeuwardens flatje als een erg betrokken, belangstellende en aardige man. Ik kan me voorstellen dat jullie hem missen en wens jullie sterke. Groet Sietze